One Customer – Many Journeys & Infinite Possibilities

אירוע Isug 2015, רביעי, 9 בספטמבר 2015, 12:50

כשאנשים , טכנולוגיה ועסקים עוברים שינויים מהותיים , כשתהליכי מכירה, שרות ,סחר ושיווק מהווים חד החנית בהצלחת הארגון – איך אנחנו מובילים ומצליחים מול התחרות השוק ומול היעדים האגרסיביים שהארגון מציב לפנינו .בהרצאה של אורון נסקור את תפיסת הפתרון והיתרונות ש SAP Customer engagement & Commerce מובילה כיום.

אורון גילאור

אורון גילאור

מנהל הפריסייל וראש תחום סחר קשרי לקוחות וחווית לקוח

SAP Israel

הרצאות נוספות באירוע Isug 2015

Open Accessibilty Menu